Nuffnang rakan niaga interaktif anda!!

Saturday, January 1, 2011

Antara Azam, Azim dan Azmi

Tahun 2010 melabuhkan tirainye. Skrip 2010 ada yang Happy, Sedih, Mendebarkan dan penuh kejutan. Rasenya tak perlu lah nak dibincangkan perkara yang sudah lepas, melainkan kita mencari Moral Of The Story untuk setiap yang telah berlaku. Sejauh mane kita telah mencapai KPI kita, target kita dan azam kita.

1.1.2011, tarikh keramat bagi kebanyakan orang. Ade kawan2 yang melangsungkan perkahwinan dan pertunangan. Tak kurang juga menjadikan tarikh tersebut sebagai detik memulakan alam pekerjaaan. Aku pon tak terkecuali , tahun 2011 bakal lebih mencabar, apetah lagi aku juga bakal memulakan tugas sebagai pelajar sepenuh masa. Tu lah , gatal sangat benti keja dan nk sambung belajar. Ada yang cakap aku ni tak fikir nak benti tanpa ada persediaan yang secukupnya. Aku pon tak tahu tindakan yang telah berlaku itu betul atau tidak, meninggalkan satu jawatan sebagai seorang pengurus semata2 nak sambung belajar.. Em apa pon benda dah berlaku, aku anggap itu satu pengorbanan demi mencari masa depan yang lebih gemilang.

Bercakap tentang azam, aku pon tak nak bercakap banyak tentang azam ni. Cuma aku menargetkan diri nak berkahwin pada hujung tahun ini. fuhh dasat ek aku punya planning. Nak wat cemana aku dah rase lama sangat membujang, dah rasa kesunyian walaupon ada kawan2 sebujangan. Yang lain2 aku harap dapat menghabiskan master aku secepat mungkin. Cukup.. ahahah aku taknak citer azam banyak2. Sebab azam selalu jadi azim ataupon azmi sahaja.. Hehe... Bak kata orang Korea, Caiyok!!!. Jepon Gambatehh!! Sayonara 2010, Welcome 2011!!

2 comments: