Nuffnang rakan niaga interaktif anda!!

Wednesday, January 12, 2011

Aku dan Alauddin

 Membawa watak penjaga gerai... huhu.. nama pon pelakon extra je.

Teraju drama Alauddin, Al Hijrah TV..



Kali ni aku nak bercerita kisah tak sengaja aku. Pada 11.1.11 fuh cantik giler tarikh tu, member aku yg sorang ni kebetulan cuti. Tetiba dia ajak aku, "jom ikut gi shooting kat subang." . aku pon memang tak tau nk buat ape..so follow jelah.. 

Hurm sesampai nye di sana, lepak2 tunggu krew2 yg lain datang. pastu diorang kumpulkan pelakon extra ni dan bahagikan tugas2. aku ngn member aku mula2 jadi orang kmpung yg menjual di gerai2, (gambar seperti di atas tu yeh) di mana berlakunya pertarungan .. selepas tu plak, kitorang kena jadi geng penyamun yang hendak mencuri harta istana diketuai oleh broga dan jaras. dan lagi satu scene kena jadi pengawal yg mengangkat tandu sultan alaudin.  fuh..penat jugak la shooting.. macam tak larat je nk buat lagi. Apapon klu nak tgk scene sekejap yg aku lakonkan tu, tunggu episod 12 citer alauddin di tv al hijrah..

 Pstt: scene penyamun tu confirm tak nampak sebab tutup muka kehkehhh

2 comments: