Nuffnang rakan niaga interaktif anda!!

Wednesday, May 4, 2011

Yeahh Aku dah dapat!!! Aku dah dapat!! Ooh Yeahh!!

Assalamualaikum w.b.t

Seperti yg dijanjikan..aku nk hapdet blog nie lebih kerap dari BIASA.. wahh gitu.. kali ni nak kongsi berita GUMBIRA.. ahakss... terlebih sudah..

Tengok tajuk pon da tahu.. aku dah DAPAT!! dapat ape lah tuh... meh kita selongkar .. peratikan gambar dibawah ni betul2..
Klik Untuk Tengok Dengan Lebih Besar dan Terang
 Yeahh Dapat tawaran scholarship KPT untuk kursus MenSIFU (Master) aku... Alhamdulillahh... Lama jgak menunggu nie.. Actually yang sebenarnya (sama je maksud dua2 perkataan tu kan, lantaklah),  da hantar borang tawaran TPM (Tenaga Pengajar Muda bulan 3 tempoh hari).. ingat terus dapat duitnye, hehehe gelojoh jgak aku.. Rupanya ada lagi satu lapisan, surat perjanjian dan medical check up dari Kementerian Pengajian Tinggi pulak.. kena settle dalam masa 14 hari .. Erkk sempat ke ni.. Malam ni kena chek sumer borang yang kena print dan isi .. takut salah isi lambat la dapat duit ..

Ada sape2 yang penah lalui proses ni, boleh la share sama.. huhu.. Ok itu jelah nk dicoretkan ari nie..

Doakan aku dipermudahkan semua urusan2 ku.. Aminnnnnnnn..

2 comments:

  1. Tahniah Gopal!!!
    Leh belanja mihun singapore yang sedap itu..huhu

    ReplyDelete
  2. Sarah... duitnye lom tau lagi dapek..aduyaii.. Bihun goreng tu si mathil tak bgi ke aritu?? huhu

    ReplyDelete