Nuffnang rakan niaga interaktif anda!!

Thursday, May 5, 2011

Kenangan bersama GPMS UiTM Cawangan Khas 2003

Assalamualaikum...


Bersua lagi untuk malam berturut2.. Erm.. Ari semalam ada beberapa macam perkara yg dah citer.. Arini sambungan cerita semalam lah pulak.. trus stret to da point pasal nk tdor awal malam nie. .malam lagi ke? da 12.38 is time now..

Esok pagi bakal menjelang nak balik ke kampung halaman tercinta.. Satu sebabnya pasal borang perjanjian tu nk disettlekan.. yg kedua.. pasal anak sedara yg baru lahir.. yg ketiga sebab nk balik sebab da lama sgt tak balik.. Last balik bulan 1 atau bulan 2 aritu..cam dah ingat2 lupa.. huh... mane gambar anak penakan tu? ermm rahsia dulu lah hahaha.. malas nk uplod gmbar dia lagi..lepas blik cini akan diuplod..

Yang nk digembar gemburkan kat sini pulak pasal penemuan terkini..tp barang lama.. ape kebenda barang lama nie? ok look and see below yahh... namo citer panjang2 kan..

Kenangan di Pangkor.. tarikh 26/7/2003.. mane korang sumer ye
Haa.. nampak tak.. dalam sibuk ngemas nk balik kmpg..aku kuarkan satu file plastik (yg macam kotak tu ..ada masa aku uplod gambar file tu plak ehhehe) .. Jumpa la gambar kenangan.. gila lama la gmbar ni.. masa join perkhemahan ke teluk batik.. Event ni diorganizekan oleh geng ERA 10 (Eksplorasi Rakan Alam) pada tahun 2003 jgak.. serius aku rugi tak join gpms dari sem 1 lagi.. aku join pon da masuk sem 4 dah rasanye.. lmbt..rugi nye aku rasa.. Sekarang baru aku rasa nyesall hukkhukk.. Yang tgh stadi tu, baiklah masuk ape2 persatuan yg boleh memanfaatkan diri korang di masa depan.. Aku yg terlambat tapi at least ada jgak masuk.. Ade orang yg masuk IPT tapi tak join ape2, lagi lah rugi bykk...


Ermm cukuplah aku membebel sekadar utk hari nie.. nanti2 aku updet lagi lepas balik kmpg.. jap agi nk tdor.. esok bakal bertolak ke kampung. doakan keselamatan ku sepanjang perjalanan pergi dan balik. .. Wassalam..

No comments:

Post a Comment